25. heinäkuuta 2006

Kolme viikkoa Wirallisena Tukholman kirjeenvaihtajana

Kerron tässä blogissa miehen ja diabolon retkeilystä Tukholmassa. Aion taiteilla Tukholmassa kolmen viikon verran. Aion ihmetellä tuota kansankodin pääkaupunkia joltakin näkökannalta. Oppaanani tulee olemaan terävä älyni ja apuna rakas diaboloni. Ensikosketuksen Tukholmaan otan huomenna. Vielä tällä hetkellä olen turvallisessa Turussa. Pian kuitenkin ruotsinlautta ottaa minut syliinsä ja vie minut vierailulle Stokikseen. Taistelu tuolla vieraalla maalla tulee varmasti olemaan vauhdikasta. Vieras kieli ja naapurikansan omituiset tavat tulevat luomaan tilanteita joissa karjalaisvereni punnittaan. Toivottakaa minulle hyvää matkaa. Kerron teille pian lisää.

... och samma på svenska

Först, läsare, du måste förstå att "min svens är inte så bra". Så gör ingenting om jag skriver fel.

Jag skulle vara i Stocholm tre veckor och jag berättar min erfanheter där. Jag är lite nervös, men jag tror att jag förklarar om resan. Bara kanske, men jag har min diabolo och mina Björn Borg underkläder med mig. Det borde rättä. Jag tar fotor och skriver. Nu, min vän, jag måste planera det, åker jag till Stocholm i dag eller i morgon.

... and of course in English.

I might use also english when i write about my trip to Stocholm. If you can`t read finnish or swedish you have to mostly watch pictures. Kisses!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Here are some links that I believe will be interested

Anonyymi kirjoitti...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anonyymi kirjoitti...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»